Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

För ett år sedan stod det här i tidningarna och i mina bloggar

Publicerad 2017-05-31 16:32:55 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Jag är dålig på att hålla mig i form, trots kändisarnas råd.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Ja idioter finns det gott om. Det här var en galning i från Östergötland. Polisen hade haft hand om honom förut. I min vi 5 blogg skrev jag om kommunal skandalerna. Efter att en ny ordförare hade valds.  I min andra blogg nykterhets bloggen skrev jag i från Jonas Helgessons bok där han skrev om för-ändringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela