Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Förra året stod det här

Publicerad 2017-07-05 06:04:01 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
Ja styrräntan var låg och nu vet jag inte om den har höjds fast jag tycker att jag hela tiden har hört att den sänks. Jag har haft en fästin en gång i livet, fast hjärnskadan har jag fick i samband med någontin annat. Det var konsekvenserna ut av mitt missbruk och i den bloggen. Fast förra året i den bloggen skrev jag ett citat ut av Göran Persson. I min vi 5 blogg skrev jag om rekord falmskärmar som föredetta politiker får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela