Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Detta stod 2016

Publicerad 2017-08-04 10:42:42 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Skulle nog vara innan alla åkte på semestern. Har bara vart med om ett inbrott i lägenheten när jag var barn. Jag har ju ingenting ut av värde, fast det skulle ändå kännas kränkande av att någon har vart hemma hos en ofrivilligt.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Jag var 51 år förra året, fast jag har aldrig mördat någon eller ens vart i närheten ut av det. Har ju själv nästan blivit mördad. Jag blev ju nykter ett par år efter det så jag skriver i en nykterhets blogg och jag har fortfarande ingen sponsor. Jag vet ju att jag har många i gemenskapen att be om råd om jag skulle behöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela