Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Blåst på semestern och gamla politikers pension förra året

Publicerad 2017-08-13 11:51:28 i Allmänt,

Christer Dyrwoolds foto.
 
Vilken tragedi att ha betalt en massa pengar och ha förhoppningar för en semester och sedan inte få det.
 
Christer Dyrwoolds foto.
 
 
Ja Reinfeldt:s pension sticker ut, skulle ha blivit politiker. Fast jag skulle nog inte palla för det, fast än är det ju inte för sent. Fast i vilket parti? Vänstern ligger ju närmast mina åsikter men jag tror att alla politiker försöker sko sig på andra.
 
I min nykterhetsblogg skrev jag ett citat från Hillery Clinton som var pressident kandidat till posten i USA. I min vi 5 blogg skrev jag om planering för matlagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela