Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Det gick ju inget vidare i EM för Sverige

Publicerad 2016-06-25 10:54:32 i Allmänt,

 
Svenskan från förra året.
 
Har aldrig trott på light läsk.
 
Ja Tibbling sköt Sverige till EM men där gick det inget vidare. Men jag såg inte Tibbling, var han med i landslaget under EM? I min nykterhets blogg skrev jag om att lämna över till min Högre kraft. I min vi 5 fråge blogg skrev jag om jag vågade tro på en solig sommar. Fast det var väl ingen jättebra sommar förra året. Fast på min födelsedag var det ett bra väder. Hoppas på ett bra väder i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela