Det som har varit.blogg.se

Här skriver jag om förra årets tidningar och löpsedlar. Skriver också i från mina gamla bloggar. http://ping.bloggportalen.se/BlogPortalPing/ping/161463/16759302

Undrar om jag ska börja blogga det här igen?

Publicerad 2015-07-04 10:59:16 i Allmänt,

Har vart dålig på att vara här eftersom jag har så många bloggar. Jag vet ju inte heller om någon läser den här bloggen.
 
Här är Svenskan i från förra året.
 
 
 
 
Här är Aftonbladet från förra året. 
 
 
Då var det busar som tog över folks bank konton. I vi 5 frågan var det om adoption. Ja vi får se om jag kommer att fortsätta att blogga förra årets händelser. Vore kul om det kom lite komentarer. Så jag vet att det går hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det som har vart

Här lägger jag upp det som skrevs för ett år sedan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela